Home » , , , , , , , , , , » Beza Kedudukan Manchester United Dengan Team 'Kuat' Lain

Beza Kedudukan Manchester United Dengan Team 'Kuat' Lain

Penulis: Que | Kategori: , , , , , , , , , ,

3 MATA LAGI BUAT UNITED



Ini semua poyo...!! Mengambil petikan JOHAN dalam Final Maharaja Lawak Mega 2012. Manchester United pasukan paling nasib baik musim ini. Beza 15 mata terlalu banyak kot. Tak kan lah team lain semua lemah sangat sampai kena tinggal jauh di belakang. Ini mesti sebab Sir Alex Ferguson rasuah pengadil dan FA Inggeris. Hahaha. Sepatutnya Southampton yang layak duduk No.1!



Kenapa Southampton patut duduk No.1? Sebab mereka berjaya tewaskan Manchester City, Liverpool & Chelsea, seri dengan Arsenal dan kalah dengan Manchester United di halaman sendiri. Bukti? Rujuk sini. Manchester United pulak mengharapkan gol last minit dan comeback bagai untuk kutip 3 mata. Nasib!



Semalam United baru sahaja mencatat rekod baru dalam EPL menjadikan pasukan pertama yang menang 25 dari 30 perlawanan pertama. Seri 2 kali dan kalah 3 kali. Komitmen yang tinggi dari pemain United musim ini tidak boleh dipertikaikan. Keperitan melepaskan Piala EPL musim lalu kepada Manchester City dalam masa berbaki beberapa saat masih dirasai. Lihat saja apa yang terjadi musim ini.



Carta liga yang menipu sehingga 31 Mac 2013



Semalam United berjaya menambah 3 lagi mata bagi menjarakkan seketika dengan Manchester City dengan 18 mata. Sebelum kedudukan bertukar kepada 15 mata apabila City menang besar dengan Newcastle 4-0. Baki 8 perlawanan United hanya perlukan maksimum 10 mata untuk muncul juara.



Dalam erti kata lain, United boleh menang 3 dari seri 1. Dan jika mereka seri dalam Manchester Derby segalanya akan memihak kepada United. Baca entri 'Menjelang Manchester Derby April 2013".



Highlight Perlawanan Sunderland vs Manchester United | 30 Mac 2013




Next match Chelsea vs Manchester United ulangan suku akhir Piala FA Inggeris 2012/2013. Rujuk jadual piala FA di sini.




De Gea sudah berjaya mendapat clean sheet dalam 6 perlawana EPL terakhir. Ini pun nasib je. Sebab team lain tak nak score!


Bukti? Jap..



#GGMU

Aku menulis bukan kerna nama tapi berlandaskan fakta.

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " Beza Kedudukan Manchester United Dengan Team 'Kuat' Lain "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets