Home » , , , , , , , » MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 MINGGU 6 | SHIRO MELETOP JOZAN JAMBU TOP 2

MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 MINGGU 6 | SHIRO MELETOP JOZAN JAMBU TOP 2

Penulis: Que | Kategori: , , , , , , ,

VIDEO MELETOP MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 MINGGU 6

VIDEO PERSEMBAHAN MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 MINGGU 6 JOZAN JAMBU SHIRO R2 BOBOI SAYWHO,KEDUDUKAN CARTA PESERTA MAHARAJA LAWAK MEGA MINGGU 6,TIKET MAHARAJA LAWAK MEGA 2012,PESERTA TERSINGKIR,TEMA MINGGU 6

Updates : Video Maharaja Lawak Mega 2012 - Minggu 7 [Klik]

Maharaja Lawak Mega 2012 dah masuk minggu ke-6. Dengan bertemakan rancangan / program TV, 8 kumpulan akan bersaing untuk kekal di pentas Maharaja Lawak Mega 2012. Cabaran semakin sengit dan carta kedudukan menampakkan perubahan untuk tempat ke-3.


Walaupun JOZAN dan JAMBU dilihat bakal mengekalkan penguasaan di tempat 2 teratas, mereka perlu lebih konsisten dalam persembahan kerana kumpulan lain seperti SHIRO dan SAYWHO akan mencabar dengan idea yang lebih segar.


Minggu 6 menyaksikan kumpulan SHIRO mempersembahkan lawak yang penuh dengan punch line berkualiti. Ini diakui sendiri oleh Awie selaku juri. Tidak mustahil jika mereka akan mengekalkan kedudukan ke-3 di belakang 2J (JOZAN & JAMBU)


Video Maharaja Lawak Mega 2012 - SHIRO






Mengambil program TV Bersamamu sebagai bahan kali ini, SHIRO agak konsisten sepanjang 4 minit persembahan mereka. Shahrul seperti biasa akan mengeluarkan punch line yang tak diduga. Lebih baik dari minggu lepas!


Video Maharaja Lawak Mega 2012 - JAMBU





JAMBU pula meniru gaya AC Mizal dan program TV Maharaja Lawak Mega. Agak lucu kerana mereka mengajuk gaya juri memberi komen sepanjang pertandingan berlangsung. "Yus,Yus, awak wat saya ngantuk ke??"


  Video Maharaja Lawak Mega 2012 - JOZAN






JOZAN menggunakan prop seperti Maharaja Lawak tahun lepas. Kreatif dengan ala-ala rancangan PROPAGANZA ditukar kepada PROPAGANJIL. Meniru gaya artis-artis tentang gosip dan fesyen. Penampilan istimewa Azwan Ali Amboi3 di akhir persembahan. "Wulan, ku sebut namamu selalu. Poyo, poyo!"
 

  Video Maharaja Lawak Mega 2012 - SAYWHO




Video Maharaja Lawak Mega 2012 - BOBOI




Video Maharaja Lawak Mega 2012 - R2





Video Maharaja Lawak Mega 2012 - Penyingkiran




Seperti diduga kumpulan Bandung Jokers tersingkir selepas 6 minggu bersama kita di Maharaja Lawak Mega 2012. Kekuatan mereka hanya bergantung kepada ketawa riang si kembar. Pengisian masih kurang. Apa pun tahniah kerana bertahan hingga minggu 6. 

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 MINGGU 6 | SHIRO MELETOP JOZAN JAMBU TOP 2 "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets