Home » , , , , , , , » MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 MINGGU 7 - JOZAN SELAMBE JAMBU CONFIUS SABON OUT

MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 MINGGU 7 - JOZAN SELAMBE JAMBU CONFIUS SABON OUT

Penulis: Que | Kategori: , , , , , , ,

VIDEO MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 - MINGGU 7

gambar jozan maharaja lawak mega 2012 minggu 7,tema maharaja lawak mega 2012 minggu ke-7,loghat dan kembali ke sekolah,carta undian terkini maharaja lawak mega 2012,tiket maharaja lawak mega 2012,VIDEO MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 JOZAN JAMBU BOBOI R2 SHIRO SAYWHO,peserta kumpulan yang terkeluar tersingkir minggu 7


Updates : Video Maharaja Lawak Mega 2012 Minggu 8 [Klik]

JOZAN masih mendahului carta Maharaja Lawak Mega 2012 Minggu ke-7. Tema pada minggu ini berkisarkan tentang "Loghat" dan "Kembali ke sekolah". Ini bermakna baki 7 kumpulan akan mempersembahkan 2 segmen komedi.


JAMBU memulakan persembahan pusingan pertama (Loghat) dengan silent comedy. Dengan hanya berdiri sambil pose ala-ala macho pun orang dah gelak. Pelik bebenor rupanya. Macam tak de idea pulak. Lepas tu baru start sajak dalam pelbagai bahasa dan ditranslate ke loghat Kedah, Terenganu, Kelantan dan Perak. Agak kureng pada aku. Tapi peminat JAMBU suka lawak merapu kan. Hehe.


Video Maharaja Lawak Mega 2012 - JAMBU

 
 



JOZAN masih mempunyai banyak peminat. Cuma lawak mereka banyak recycle. Sebab apa? Sebab dorang ni selalu sangat dah wat show on stage. So nak cari idea baru yang betul-betul pure agak limited. Persembahan segmen Loghat agak selambe dengan Johan cuba nak jadi orang Africa lawan pulak dengan Zizang anak jati Terengganu.


Video Maharaja Lawak Mega 2012 - JOZAN






SHIRO semakin mengukuhkan kedudukan di tempat ke-3. Lawak mereka memang unik dan kreatif. Untuk segmen "Loghat" mereka berjaya membawa loghat Kelate & Jawa dengan baik sekali. Memang tak kering gusi kalau tengok. Syabas SHIRO!


Video Maharaja Lawak Mega 2012 - SHIRO





SAYWHO perserta tunggal dari Indonesia yang masih kekal di hati peminat. Lawak mereka semakin lama semakin meningkat. Bocil atau nama sebenarnya Muhammad Abdi Zien Bancin (29 tahun) menjadi tumpuan setiap kali SAYWHO membeuat persembahan. Kegigihan mereka mempelajari budaya dan bahasa kita memang wajar dipuji.


Video Maharaja Lawak Mega 2012 - SAYWHO


 



BOBOI pemenang naib juara MLM 2011 tapi musim ini mereka agak ketinggalan dari segi kutipan undian. Mungkin dulu tiada JOZAN dan JAMBU. Walaupun kemasukan Nabil sedikit mengganggu corak penyampaian mereka, pada minggu ini chemistry mereka nampak lebih baik. Sir Alex Ferguson berminat melatih pasukan Malaysia agaknya.


Video Maharaja Lawak Mega 2012 - BOBOI




Video Maharaja Lawak Mega 2012 - R2




Video Maharaja Lawak Mega 2012 - SABON





SABON akhirnya menjadi peserta ke-5 tersingkir dari saingan Maharaja Lawak Mega 2012. Jika dulu gandingan ABON dan OS mendapat simpati pengundi. Kini gabungan baru masih gagal mencuri hati peminat lawak tanah air. Cuba lagi tahun depan.

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 MINGGU 7 - JOZAN SELAMBE JAMBU CONFIUS SABON OUT "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets