Home » , , , , , , , » Aplikasi Jadual Berbuka Puasa & Imsak 2015 Untuk Pengguna Android

Aplikasi Jadual Berbuka Puasa & Imsak 2015 Untuk Pengguna Android

Penulis: Que | Kategori: , , , , , , ,

MUDAH CEPAT TEPAT


Jadual Waktu Bebuka Puasa & Imsak Negeri-Negeri Malaysia [Klik]


Kecanggihan teknologi kini memudahkan manusia. Dalam soal ibadat terutamanya, pelbagai aplikasi telah dibangunkan untuk digunakan bersama seperti Al-Quran, Waktu Solat, Doa dan lain-lain. Tentunya pembangun program akan mendapat pahala berlipat kali ganda sekiranya aplikasi itu memberi manfaat dan dikongsi dengan ramai orang.



Menjelang Ramadhan Al Mubarak, satu lagi aplikasi yang menjadi buruan kebanyakan orang adalah jadual waktu berbuka dan imsak. Saban tahun kita memuat turun jadual lengkap sebulan yang dikeluarkan JAKIM. Ada baiknya jika ada satu aplikasi yang membolehkan kita melihat dengan pantas waktu berbuka dan imsak mengikut lokasi dan masa yang fleksibel.



Contohnya, jika anda bertugas di luar kawasan, anda tidak perlu memuat turun jadual sebulan untuk lokasi tersebut. Hanya perlu pilih negeri terlibat dan lihat tarikh berkaitan sahaja. Mudah dan cepat! Itu kelebihan mereka yang menggunakan telefon pintar.



Aplikasi Jadual Imsak Dan Berbuka telah dibangunkan oleh Saiko Tech secara percuma. Pengguna android boleh memuat turun aplikasi tersebut di sini






Jadi apa tunggu lagi. Muat turun aplikasi ini sekarang. Klik sini atau taip di carian "Jadual Berbuka & Imsak 2015". Kongsikan dengan rakan anda.


Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " Aplikasi Jadual Berbuka Puasa & Imsak 2015 Untuk Pengguna Android "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets