Home » , , , , , , , , , , » Manchester United Kemarau Piala FA Inggeris Sejak 2004

Manchester United Kemarau Piala FA Inggeris Sejak 2004

Penulis: Que | Kategori: , , , , , , , , , ,

LOUIS VAN GAAL FOKUS



11 tahun sudah berlalu sejak kejayaan mereka merangkul trofi English FA Cup pada musim 2003-2004. Ketika itu Arsenal yang juga juara EPL mencatatkan rekod sebagai pasukan kedua berjaya menamatkan 38 perlawanan liga tanpa kalah. Chelsea memulakan transformasi di bawah Roman Abramovic dan berjaya menduduki tempat kedua. Manchester United hanya mampu berada di tempat ketiga.



Dalam tempoh 11 tahun itu, Chelsea berjaya memenangi 4 trofi Piala FA Inggeris, diikuti Arsenal (2), Manchester City (1), Liverpool (1), Wigan (1) dan Portsmouth (1). Kehadiran Louis Van Gaal dengan reputasi tinggi mungkin dapat membantu United menamatkan badi kejuaraan trofi teragung itu. 2 kali usaha mereka terkandas di peringkat akhir sebelum ini.



Musim ini dengan Chelsea dan Manchester City tersingkir awal memberi harapan kepada Manchester United untuk menamatkan badi kejuaraan Piala FA Inggeris. Tetapi mereka perlu melepasi ujian pusingan ke-5 dan mungkin bakal diundi menentang Liverpool dan Arsenal yang juga merupakan pencabar kuat yang masih tinggal.

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " Manchester United Kemarau Piala FA Inggeris Sejak 2004 "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets