Home » , , , , , , » [Sah] Bastian Schweinsteiger, Morgan Schneiderlin, Matteo Darmian Milik Manchester United 2015/2016

[Sah] Bastian Schweinsteiger, Morgan Schneiderlin, Matteo Darmian Milik Manchester United 2015/2016

Penulis: Que | Kategori: , , , , , ,

BAHANG EPL SEMAKIN TERASA



Berita gembira untuk semua peminat kelab Manchester United!! 3 lagi pemain baru bakal mewarnai kancah Liga Perdana Inggeris bersama United. Selepas pembelian awal Memphis Depay di penghujung musim lalu, Louis Van Gaal membawa masuk Matteo Darmian, Bastian Schweinsteiger dan Morgan Scheneiderlin ke Old Trafford untuk memperkuatkan skuad sedia ada.



Kali ini semua pembelian berjaya dimuktamadkan sebelum mereka berlepas ke Amerika Syarikat untuk siri jelajah perlawanan pemanas badan dan International Champions Cup 2015. Akhirnya United bakal mempunyai gandingan barisan tengah antara yang terkuat dalam EPL selepas pemergian Roy Keane dan Paul Scholes. Pengalaman Bastian dan komitmen Schneiderlin membolehkan United mengawal bola dan bertahan lebih baik.



Matteo Darmian akan menggantikan tempat Rafael dan Valencia yang terpaksa beraksi di bek kanan hampir keseluruhan musim lepas. Kemampuan Darmian untuk bertahan dan menyerang akan mengembalikan kegemilangan lagenda Gary Neville. Tahniah United kerana bersiap awal untuk musim yang penuh mencabar nanti.

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " [Sah] Bastian Schweinsteiger, Morgan Schneiderlin, Matteo Darmian Milik Manchester United 2015/2016 "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets