Home » , » [Video] Aksi Zizan Raja Lawak - KL Gangster 2011 | Eksklusif Kafe Que Production

[Video] Aksi Zizan Raja Lawak - KL Gangster 2011 | Eksklusif Kafe Que Production

Penulis: Que | Kategori: ,

Wah tajuk nak gempak je.. Isinya gempak ker??..Huhuhu.. Ada orang tanya kenapa asyik entri sukan je. Memang la sebab aku suka bola sepak ;) Kekuatan blog pada entri bola sepaknya dan ulasan melalui permerhatian dan kajian. Tapi aku akan selitkan hiburan lain sebagai tatapan pelanggan Kafe Que. Terbaru aku baru siapkan satu klip video pasal adegan Zizan Raja Lawak dalam filem KL Gangster 2011.


Aksi Zizan Raja Lawak Dalam Filem KL Gangster | Abang Long Fadil



Aku mungkin antara batch yang terakhir tengok filem ni kat wayang. Itu pun sebab frust tiket Transformers 3 : Dark Of The Moon tak dapat beli. Waaa.. Berbekalkan pass percuma dari TGV & Nuffnang aku pilih KL Gangster sebab nak tengok Zizan sebagai Abang Long Fadil. Hasil editing 3 jam maka terhasillah kompilasi babak kelakar, serius, sedih yang kita dapat lihat mengenai Abang Long yang kononnya seorang gangster tapi satu aksi gaduh pun dia tak join. Hahaha.


 gaya tak leh blah ..haha

Aku bukan pandai sangat edit2 ni..Juz suka-suka je..Pasni aku cuba upload karya-karya Kafe Que Production tuk dikongsikan bersama ;) Semoga terhibur.

p/s : Nak download KL Gangster klik sini

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " [Video] Aksi Zizan Raja Lawak - KL Gangster 2011 | Eksklusif Kafe Que Production "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets