Home » » Ulang Tahun Penuh Makna | Hadiah Perangsang dari Nuffnang & TGV

Ulang Tahun Penuh Makna | Hadiah Perangsang dari Nuffnang & TGV

Penulis: Que | Kategori:

Salam pembaca semua..1st of all nak say sori sbb lame sgt hibernate..Tibe2 cam ilang mood berblog ni..Dengan keje yang terlalu banyak & kursus2..Hope lepas ni, blog ni akan kembali semula dgn cite2 panas..


Setiap tahun mmg cukup bermakna dalam idup aku..Bila tibe je hari dinantikan, byklah wish yg aku dapat.."Selamat hari lahir Q"," Hepi besday","Selamat hari tua" (pun ade??), "Bile nak kawin?" (ini yg aku lemah)..Aku bkn xnak kawin..Tp nanti la dlu..Blog aku pn xberupdate lg..Leh ke alasan camtu? InsyaAllah, dalam tahun  ni aku kene kawin gak..Sebab malas nak denga soalan yang same jek..

Kredit : Google

Aku masih menanti hadiah IPad 2@Galaxy Tab ni..Sape yang leh bagi??? (hek ko belilah sendiri..) Last week bukak2 emel tibe2 dpt suprise dari Nuffnang & TGV Cinemas.. Wah 4 complimetary passes.. Pass ni boleh la gi tukar ngan tiket filem2 kat TGV (denga cite yg Blockbuster@Baru tayang xleh pakai) ..Nway Tq Nuffnang & TGV !!


Sape nak join??

Thnx TGV & Nuffnang


Selamat Hari Lahir kepada mereka yang menyambut ulang tahun kelahiran pada bulan Jun..

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " Ulang Tahun Penuh Makna | Hadiah Perangsang dari Nuffnang & TGV "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2023
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets