Home » , , , , , , , , , , , , , , » Top 10 - Perpindahan Pemain Termahal Bola Sepak Dunia | Hari Wilayah 2011

Top 10 - Perpindahan Pemain Termahal Bola Sepak Dunia | Hari Wilayah 2011

Penulis: Que | Kategori: , , , , , , , , , , , , , ,

Arghh...Entri sukan lagi?? Ada dah org mula komen. Lately ni banyak sangat post sukan..Sori sebab mood aku pasal sport je sekarang ni..Even aku tensen pasal keje last week. Aku masih menapis ayat-ayat takut ade yg terasa nanti. Pe kes lak entri kali?? Torres dah pindah ke Chelsea!! (Harga rujuk kat bawah sket).. Aku kesah ni pehal. Memang aku risau la. Sebab aku support team musuh dorang. Aku tau apa Torres boleh lakukan bila dia ada kat Chelsea.



pemain bola sepak termahal dunia,top 10 pemain termahal dunia,perpindahan pemain termahal dunia,senarai pemain termahal dunia,harga pemain termahal dunia bola sepak,ranking perpindahan termahal dunia bola sepak,terres ke chelsea harga,ronal ke real madrid harga,caroll ke liverpool harga
Kredit : Google


Sesungguhnya perpindahan ini sangat sangatlah menguntungkan Chelsea. Manchester United?? Selagi Alex Ferguson berpijak di bumi nyata, aku yakin. Tapi bila die start nak wat experimen tak kena tempat, aku pasrah je r. Aku hanya peminat picisan yang hanya pandai mengkritik. Huhu.. Dan yang pastinya, perebutan juara Liga Perdana Inggeris (EPL) bakal menyaksikan pertarungan 4 kuasa besar antara Manchester United, Arsenal, Machester City dan Chelsea. Totenham?? Aku harap dorang masuk sekali. Tapi rasenya tak sesuai lagi kot. Dengan Fulham pun kena belasah 4 gol (pe cite lu bai). Liverpool  pun kena tunggu lagi 2 musim.



pemain bola sepak termahal dunia,top 10 pemain termahal dunia,perpindahan pemain termahal dunia,senarai pemain termahal dunia,harga pemain termahal dunia bola sepak,ranking perpindahan termahal dunia bola sepak,terres ke chelsea harga,ronal ke real madrid harga,caroll ke liverpool harga



Back to the topic. Sebelum ini umum dah tau perpindahan termahal setakat ni dipegang oleh Encik Ronaldo kite. Rekod 80 Juta Euro (RM 336 Juta) dari Manchester United ke Real Madrid. United beli dia dulu 12 Juta Euro je.. Bisnes bola sepak memang masyuk.. Aku pun teringin ni nak join (aku men bola pun xterer mane).. Mana-mana kelab tolong la offer weh kalau korg bace entri aku kali ni. Jom kita skodeng carta Top 10 perpindahan termahal dunia. Tahun 2011 menyaksikan kemasukan 2 lagi nama baru.



pemain bola sepak termahal dunia,top 10 pemain termahal dunia,perpindahan pemain termahal dunia,senarai pemain termahal dunia,harga pemain termahal dunia bola sepak,ranking perpindahan termahal dunia bola sepak,terres ke chelsea harga,ronal ke real madrid harga,caroll ke liverpool harga
pemain bola sepak termahal dunia,top 10 pemain termahal dunia,perpindahan pemain termahal dunia,senarai pemain termahal dunia,harga pemain termahal dunia bola sepak,ranking perpindahan termahal dunia bola sepak,terres ke chelsea harga,ronal ke real madrid harga,caroll ke liverpool harga

Klik imej untuk tumbesaran berkekalan



Amacam? Mahal kan harga dorang ni..Gaji seminggu ade yang cecah 200k Euro seminggu. 2 la Que dulu org suh main bola ko main mende lain. Skrg ko keje review pasal bola je r.. Cukup kot cite pasal bola. Sempena Hari Wilayah yang disambut setiap 1 Februari, maka yang cuti hanyalah penduduk@pekerja di sekitar Wilayah Persekutuan sahaja. Buat masa ni ade 3, Kuala Lumpur, Labuan dan Putrajaya. Kat KL ni celebrate tiap2 tahun pun jalan sesak gak.. Aku dah tensen kalau gi keje pagi2. Kalau DUKE (Duta - Ulu Kelang Expressway) pun dah jam aku xtau nak cakap pe lagi. Layankan je r. Sape suh keje kat KL. Sekian...



sambutan hari wilayah 2011,hari wilayah 2011,tema hari wilayah 2011,acara hari wilayah 2011
Kredit : Google


Selamat Hari Wilayah 2011

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

4 Responses to " Top 10 - Perpindahan Pemain Termahal Bola Sepak Dunia | Hari Wilayah 2011 "

  1. abu_muadz Says:

    Orang suh men bola, ko men PES.. Takat men PES, mane dapat gaji.. Tolak gaji lagi ada sbb main time keja.. Haha.. Dahtu kalah lak dengan aku.. Bertambah tensen.. Hahaha

    Best Blogger Tips [Reply to comment] Best Blogger Templates
  2. Que Says:

    muadz : sengal ko..diam2 dah..aku mencari idea smbl main 2..bese r..eh aku klh ngn ko xbyk cmne ko klh ngn aku kn..koh3

  3. Ujang9897 Says:

    arsenal tetap best..hehe

    Best Blogger Tips [Reply to comment] Best Blogger Templates
  4. Que Says:

    Ujang : Arsenal mmg bes..aku pn suke dorg main..tp aku fan MU..ekeke..aku try tuk xbias sgt dlm entri2 aku

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets