Home » , , , , , » Ekspo Sukan Antarabangsa Malaysia | Hari Sukan Negara 10 Oktober 2015

Ekspo Sukan Antarabangsa Malaysia | Hari Sukan Negara 10 Oktober 2015

Penulis: Que | Kategori: , , , , ,

JOM SIHAT



Sambutan Hari Sukan Negara 2015 buat julung-julung kalinya akan diadakan pada 10 Oktober 2015. Di saat negara kita dilanda masalah jerebu, diharapkan semua aktiviti yang telah dirancang sejak awal tahun ini berjaya dilaksanakan serentak di seluruh negara. Antara aktiviti terbesar yang bakal berlangsung adalah Expo Sukan Antarabangsa Malaysia 2015.



Expo Sukan ini dijadualkan pada hari Sabtu (10 Oktober 2015) bertempat di Dataran Merdeka Kuala Lumpur. Bermula pada jam 10 pagi dan akan berakhir pada jam 8 malam. Masuk adalah percuma. Pelbagai aktiviti yang menanti anda seperti Zumba, Rock Climbing, Street Soccer, Archery, taklimat kesihatan dan pemakanan, pameran peralatan sukan dan macam-macam lagi.



Untuk info lanjut, anda boleh layari laman web Malaysia International Sports Expo (MISE) di sini. Majulah sukan untuk negara. Jangan lupa bawa bersama mask andai kata jerebu masih belum pulih sepenuhnya. Datang awal supaya mudah untuk mencari parking atau gunakan pengangkutan awam (LRT Masjid Jamek atau Komuter Bank Negara).

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " Ekspo Sukan Antarabangsa Malaysia | Hari Sukan Negara 10 Oktober 2015 "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets