Home » , , , » UCL : Skuad muda Manchester United berlepas ke Turki | Nasib kelab England

UCL : Skuad muda Manchester United berlepas ke Turki | Nasib kelab England

Penulis: Que | Kategori: , , ,

senarai pemain manchester united vs galatasaray,juara kumpulan h uefa champions league 2012 2013,nasib kedudukan pasukan chelsea arsenal manchester city dalam uefa champions league,senarai pasukan yang layak ke pusingan kalah mati ucl 2012 2013


SAF bakal menurunkan barisan pemain muda ketika menentang pasukan Galatasaray pagi Khamis nanti untuk melengkap jadual perlawanan peringkat kumpulan. Sah selaku Juara Kumpulan H, United kini menanti naib juara 7 lagi kumpulan yang akan menjadi lawan mereka di pusingan kalah mati.


Antara pemain senior yang direhatkan ialah Wayne Rooney, Rio Ferdinand, Ryan Giggs, Paul Scholes, David De Gea and Robin van Persie




Skuad Manchester United Ke Turki :

Sam Johnstone, Anders Lindegaard, Rafael, Alexander Buttner, Phil Jones, Tom Thorpe, Marnick Vermijl, Scott Wootton; Michael Carrick, Davide Petrucci, Larnell Cole, Tom Cleverley, Darren Fletcher, Anderson, Nick Powell, Ashley Young, Ryan Tunnicliffe; Javier Hernandez, Joshua King, Danny Welbeck, Federico Macheda.


Arsenal




Arsenal perlu

Arsenal vs Montpellier
Schalke vs Olympiacos


Arsenal perlu menang menentang pasukan tercorot dalam kumpulan B, Montpellier untuk meneruskan perjuangan dalam kempen UEFA Champions League. Jika menang dan Schalke berjaya menewaskan Olympiacos kedua -dua pasukan akan layak ke pusingan kalah mati.



Manchester City


Manchester City vs Real Madrid
Ajax vs Dortmund


Juara EPL menghadapi cabaran paling sukar antara kelab England yang lain. 2 mata dari 4 perlawanan meletakkan juara EPL itu di bawah 3 juara liga lain (Holland,Spain & Germany). City tiada pilihan lain selain dari menang kedua baki perlawanan mereka. 


Mungkin strategi Mancini untuk keluar awal dari saingan Eropah dan fokus kepada liga domestik. Sekiranya mereka layak ke Europa League mereka akan bermain pada awal pagi Jumaat dan saingan domestik pada hari Ahad@Isnin pagi. Real Madrid dan Dortmund hanya perlukan seri untuk layak ke pusingan kalah mati UEFA Champions League.



Chelsea


Juventus vs Chelsea
 Nordsjaelland vs Shakhtar


Jika Chelsea menang dengan Juventus mereka akan layak. Jika mereka seri dan Shakhtar menang kita terpaksa menunggu sehingga perlawanan trakhir peringkat kumpulan 2 minggu dari sekarang.




Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " UCL : Skuad muda Manchester United berlepas ke Turki | Nasib kelab England "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets