Home » , , , , , » Lelong Samsung Galaxy Tab 10.1 RM 1500 | PC Expo 2011 Mid Valley

Lelong Samsung Galaxy Tab 10.1 RM 1500 | PC Expo 2011 Mid Valley

Penulis: Que | Kategori: , , , , ,

Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada seluruh umat islam di dunia. Senangnya dalam hati bila dapat apa yang kita idamkan sekian lama. 3 hari aku survey aktiviti lelong PC Expo 2011 di Mid Valley untuk memiliki sebuah tablet PC peribadi. Akhirnya aku berjaya membeli harga lelong Samsung Galaxy Tab 10.1 RM 1500. Spesifikasi 16G, Wifi & 3G. Harga pasaran dalam RM 1700-1800. Ok la kan. Dari takde langsung.


lelong pc expo 2011,barang lelong di pc expo 2011 mid valley,samsung galaxy tab lelong di pc expo 2011



Yang besnya 2 hari datang 2 kali dapat free gift sebab jawab soalan dengan tepat dan pantas. "What is the official website for PC Expo?" Aku pun tak tunggu lama terus jawab "http://www.pcexpo.com.my" Pergh siap http. (okay aku tipu)





Nah ni la die Samsung Galaxy Tab 10.1 bersama leather case berharga RM79. Mintak kurang tak leh da. Tapi aku amik kaler krim/puith sebab nak match dengan kulit aku (huahaha)





Antara barang yang di lelong. Samsung Galaxy Tab 10.1, Ipad 2, Iphone 4S, HTC Sensation & HTC Evo.

  • Ipad 2 16G + Wifi - RM14xx
  • Iphone 4S - RM 22xx
  • HTC Sensation - RM 16xx
  • HTC Evo - RM 18xx





Last sekali. TV LCD Panasonic Viera 46". Harga pasaran RM 2299 kot. Mamat tu dapat harga lelong RM 1660. Tak ke untung. Sapa yang tak datang PC Expo 2011 Mid Valley memang rugi. Banyak hadiah menarik.

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " Lelong Samsung Galaxy Tab 10.1 RM 1500 | PC Expo 2011 Mid Valley "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets