Home » » Selamat Hari Bapa | Jasamu dikenang

Selamat Hari Bapa | Jasamu dikenang

Penulis: Que | Kategori:

Selamat Hari Bapa kepada semua bapa-bapa di seluruh dunia. Pengorbanan seorang bapa memang sgt besar. Sejak lahir beliau yg menjaga kita, mendidik, beri keselesaan hidup mencari nafkah tanpa kenal erti penat. Sememangnya jasa itu tidak mampu kita balas sehingga akhir hayat.

Ayah, tanpamu aku tidak akan lahir di dunia ini. Tanpa didikan sejak kecil aku tak kan jadi seperti aku pada hari ini. Tanpa bekalan ilmu & kehidupan yg selesa aku mungkin tak dapat rasai semua ini. Aku bertuah kerana mempunyai seorang ayah yg bertanggungjawab, berintegriti, berpandangan jauh. Kejayaan yg dikau kecapi semua dari usaha keras sejak dari dulu lagi. Satu hari nanti aku juga ingin menjadi sepertimu.


.


Beliau sgt menekankan kepentingan ilmu sejak aku kecik lagi. Sehingga ke peringkat Universiti beliau masih mengambil berat tentang keputusan setiap semester. Walaupun result aku xhebat mana, beliau terus mendorong aku supaya menamatkan pengajian sehingga aku berjaya membawa pulang segulung ijazah. Terima kasih atas segala jasa & pengorbananmu. Perjalanan aku masih jauh. Doakan yg terbaik untuk anakmu ini.




Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " Selamat Hari Bapa | Jasamu dikenang "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets