Home » , , , , , » Mourinho Dipecat Kali Kedua Sebagai Pengurus Chelsea 2013-2015

Mourinho Dipecat Kali Kedua Sebagai Pengurus Chelsea 2013-2015

Penulis: Que | Kategori: , , , , ,

PAKAR PECAT?



Chelsea sekali lagi memecat pengurus terbaiknya dalam tempoh 7 tahun. Jose Mourinho nyata bukan pilihan pemilik kelab untuk menyelamatkan kedudukan terkini Chelsea di tangga ke-16 Liga Perdana Inggeris. Pelik apabila kita kaitkan dengan status juara bulan Mei lalu. Bagaimana skuad dan pengurusan yang hampir sama gagal mengulangi cabaran seperti musim lepas?



Adakah skuad Chelsea semakin berusia atau penjualan Petr Cech ke Arsenal menjadi punca? Ataupun kecederaan penjaga gol nombor satu mereka dalam tempoh lama? Paling hangat diperkatakan adalah mengenai tindakan Mourinho mengkritik kerja doktor wanita kelab yang cuba merawat kecederaan Eden Hazard dalam perlawanan pertama musim ini.



Layanan buruk itu mungkin memberi kesan pada pemain-pemain lain menunjukkan rasa kurang hormat mereka kepada pengurus. Jose Mourinho terkenal sebagai seorang yang lantang dan gemar bermain psikologi minda. Beliau pernah menggelarkan Arsene Wenger sebagai pakar kegagalan. Sekarang beliau pula dilabel sebagai pakar dipecat. Khabar angin mengatakan, Guus Hiddink bakal menjadi julartih sementara Chelsea buat kali kedua. Takziah Chelsea.

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " Mourinho Dipecat Kali Kedua Sebagai Pengurus Chelsea 2013-2015 "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2023
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets