Home » , , » Siaran Langsung Perlawanan Manchester United vs Arsenal 28 Ogos 2011 | Keputusan Undian Pusingan Ketiga League Cup

Siaran Langsung Perlawanan Manchester United vs Arsenal 28 Ogos 2011 | Keputusan Undian Pusingan Ketiga League Cup

Penulis: Que | Kategori: , ,

Malam ini bakal berlangsung pertembungan klasik antara 2 kelab ternama EPL, Manchester United vs Arsenal. Manchester United sudah pasti ingin menambah luka Arsenal yang baru kehilangan Fabregas dan Nasri ke Barcelona dan Manchester City. Anak didik Wenger pula kembali mendapat keyakinan selepas berjaya melayakkan diri ke peringkat kumpulan UEFA Champios League [lihat sini]. 

siaran langsung live streaming keputusan manchester united vs arsenal 28 ogos 2011,jadual manchester united vs arsenal epl 2011/2012,keputusan undian 3rd round league cup 2011/2012 pusingan ketiga piala liga inggeris,live astro manchester united vs arsenal 28 ogos 2011,rekod manchester united vs arsenal,senarai pemain manchester united vs arsenal,alex ferguson vs arsene wenger,poster manchester united vs arsenal,manchester united vs leeds united league cup 2011,park ji sung goal vs arsenal 2010



Kedua pasukan mungkin menghadapi masalah kecederaan dan pergantungan beberapa pemain utama, namun perlawanan ini tetap menjanjikan persembahan yang menarik dengan kelebihan masing-masing melakukan serangan balas yang pantas. Phil Jones dan Jonny Evans bakal diuji sekali lagi oleh barisan serangan Arsenal yang dibarisi pemain lincah seperti Walcott,Van Persie dan Arshavin.



Pasukan manakah yang akan menang akan diketahui awal pagi esok. Jika musim lalu Manchester United berjaya mengatasi Arsenal 1-0 menerusi jaringan tunggal Park Ji Sung dan seterusnya mengekalkan rekod kemenangan di Old Trafford dalam EPL. Mampukah kali ini mereka mempertahankan kubu kuat United??



Arsenal dikhabarkan cuba mendapatkan khidmat Park Chu-Young untuk menyelamatkan season mereka



Saksikan perlawanan antara dua rival 

English Premier League, Manchester United vs Arsenal

Siaran Langsung 

Astro SuperSport 3 (817) HD (831) 3D (830) jam 11.00 pm waktu Malaysia





Dalam pada itu, Manchester United telah diundi untuk bertemu Leeds United di Elland Road dalam pusingan ketiga piala liga Inggeris musim ini. Perlawanan dijangka berlansung pada minggu ke-3 bulan September.


Keputusan penuh undian pusingan ketiga League Cup 2011/2012

Cardiff vs Leicester
Wolves vs Millwall
Chelsea vs Fulham
Aldershot or Carlisle vs Rochdale
Arsenal vs Shrewsbury
Burnley vs MK Dons
Leeds vs Manchester United
Brighton vs Liverpool
Nottingham Forest vs Newcastle
Manchester City vs Birmingham
 Blackburn vs Leyton Orient or Bristol Rovers
 Swindon or Northampton vs Charlton or Preston
 Everton vs West Brom
Crystal Palace or Wigan vs Middlesbrough
Aston Villa vs Bolton
Stoke vs Tottenham 

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " Siaran Langsung Perlawanan Manchester United vs Arsenal 28 Ogos 2011 | Keputusan Undian Pusingan Ketiga League Cup "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets