Home » , , , » UCL : Manchester City mungkin akan fokus Piala Domestik | Arsenal layak

UCL : Manchester City mungkin akan fokus Piala Domestik | Arsenal layak

Penulis: Que | Kategori: , , ,

Roberto Mancini akur dengan kekuatan liga Spain, Germany dan Holland yang ketika ini meletakkan pasukan Juara EPL itu di kedudukan tercorot kumpulan D. Walaupun beliau menegaskan bahawa pihak pengurusan tidak menetapkan sebarang target untuk layak ke pusingan kalah mati UEFA Champions League, namun dengan perbelanjaan besar dan pemain terkemuka dunia tiada alasan sebenarnya mengapa pasukan ini tidak dapat memberi tentangan sengit kepada Real Madrid dan Dortmund.


MANCHESTER CITY TERSINGKIR DARI UCL,ALASAN MANCINI


Menurut firasat aku, Mancini mempunyai agenda yang tersendiri memandangkan undian peringkat kumpulan yang agak sukar beliau akan melakukan apa yang termampu sahaja. Dortmund sudah sah menjadi Juara Kumpulan D tanpa perlu mengambil kira keputusan Real Madrid (juga telah layak) vs Ajax dalam perlawanan terakhir.City perlu menang dengan Dortmund untuk mempunyai sebarang peluang layak ke Europa League buat kali-2 berturut.






Keputusan seri masih belum menjamin kerana rekod pertemuan (head to head) dengan Ajax masih berpihak kepada kelab dari Holland itu. Tak tau bagaimana menentukan pemenang jika berkongsi mata?? Rujuk entri ini : Cara Menentukan Juara Kumpulan UEFA CHAMPIONS LEAGUE. Jika gagal satu kelebihan buat Manchester City kerana hanya perlu fokus pada piala domestik (EPL dan FA CUP). Pemain akan kurang penat,kurang kecederaan dan pergantungan perlawanan.


Hightlight Perlawanan Manchester City vs Real Madrid | 22 November 2012



 
 
 
Keputusan lain untuk Matchday 5 | 22 November 2012

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

No Responses to " UCL : Manchester City mungkin akan fokus Piala Domestik | Arsenal layak "

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2024
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets