Home » » [Video] Bila Johan Raja Lawak Cuba Nak Jadi Gangster

[Video] Bila Johan Raja Lawak Cuba Nak Jadi Gangster

Penulis: Que | Kategori:

Hehe..Lepas balik keje tadi aku sempat bukak Youtube. Dah lama tak tengok Johan. Search "Edisi Khas" kuar la video-video dorang ni. Aduii.. Pecah perut aku kalau dengar Johan ni cakap. Ayat tunggang langgang. Perkataan merapu2. Kalau ujian lisan kat sekolah harus kene repeat banyak kali sebab failed!! Jom layan sedutan segmen Edisi Khas yang disiarkan setiap hari Selasa jam 10 malam @ TV3.





Johan ni kalau bab tiru gaya orang memang hebat. Bakat die semulajadi. Seronok bila kita ada pelakon komedi macam dorang ni. Kreatif giler. Esok aku akan ke Kelantan (negeri kelahiranku). Tapi aku tak reti pun kecek Kelate. Juz tau makan budu jek. Teruskan menyokong Johan Raja Lawak!! Johan lu memang otai la..

Like jika entri ini memberi informasi kepada anda dan share dengan rakan-rakan ;) Tq

1 Response to " [Video] Bila Johan Raja Lawak Cuba Nak Jadi Gangster "

  1. fazira Says:

    sebab saya peminat tegar c JOHAN ni maka saya singgah jap jengok blog ni... :)

    Best Blogger Tips [Reply to comment] Best Blogger Templates

Leave a Reply

Terima kasih atas komen anda :)

Teknik mudah dapat RM250 sebulan - KLIK


Selamat Mencuba..

Recommended Post Slide Out For Blogger

KafeQue Ads close
Sampul Raya 2023
Promosi Aidilfitri

Klik sini

Dapatkan sekarang

Tutup
http://kafeque.blogspot.com/

Blogger Widgets